Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Všeobecné podmínky a náhrady lekcí

OBECNÉ PODMÍNKY O POSKYTOVÁNÍ JAZYKOVÝCH KURZŮ PRO VEŘEJNOST

kurzy v roce 2025/2026 a do odvolání (PLATNÉ PRO KLIENTY OD ZÁŘÍ 2025 DO ČERVNA 2026)
Podáním písemné/ústní dohody / přihlášky (přihláška je platná na celý školní rok) do jazykového kurzu akceptuje Klient podmínky, které určují obsah smluvního vztahu mezi Klientem a Poskytovatelem (Jazyková škola Jihlava – ALBION s.r.o., IČ 081 69 055) dle občanského zákoníku § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb.

1. Platba a rezervace kurzu

Po obdržení přihlášky do kurzu vystaví Poskytovatel fakturu na kurzovné, které je Klient povinen uhradit nejpozději v den zahájení kurzu, není-li lhůta splatnosti uvedena jinak. Zaplacením kurzovného je Klientovi rezervováno místo v příslušném kurzu. Bankovní účet pro bezhotovostní platbu: 2801630845 / 2010 (zpráva pro příjemce: Jméno a příjmení klienta). Veškeré předplacené lekce musí být dočerpány v době školního roku (září–červen), nebo dle dohody nejpozději v červenci. V opačném případě nevyčerpané lekce propadnou.

2. Organizace výuky

Výuka probíhá dle předem dohodnutého rozvrhu a v prostorách jazykové školy, případně na jiném smluveném místě či online.

Poskytovatel zajišťuje kvalifikované lektory pro všechny kurzy. Klient bere na vědomí, že nemá nárok na výuku výhradně s konkrétním lektorem. V případě, že je stálý lektor skupiny nebo individuální výuky nemocen, čerpá dovolenou nebo z jiného důvodu nemůže lekci vést, má Poskytovatel právo zajistit náhradního (suplujícího) lektora. Z tohoto důvodu není možné lekci rušit ani omlouvat s odkazem na změnu lektora.

V případě nepředvídatelných okolností si Poskytovatel vyhrazuje právo na změnu rozvrhu, lektora nebo formy výuky. O takových změnách bude Klient včas informován.

3. Náhrady odvolané výuky – skupinové kurzy (2 a více účastníků)

Výuka probíhá v každém termínu, pro který byla smluvena. Nemůže-li se Klient na výuku dostavit, nelze zajistit náhradní termín ani vrácení kurzovného. Pokud se nemohou dostavit všichni studenti a tuto skutečnost oznámí alespoň 24 hodin předem, lze si domluvit náhradní termín. Termín náhradní výuky může vést i jiný lektor, případně proběhnout online. Termín náhradní lekce bude nabídnut maximálně 2x. Pokud Klient odmítne, lekce se považuje za uskutečněnou. Každý Klient (skupinka) může lekci 24 hodin předem zrušit s právem požadování náhrady 1x měsíčně a maximálně 3x za pololetí.

Pokud Klient zaplatil kurzovné na nové pololetí a nastanou závažné skutečnosti (např. dlouhodobé
 
onemocnění, změna zaměstnání), nemá nárok na vrácení kurzovného. Je však možná dohoda o přesunu 50 % nevyčerpané částky na jiného účastníka nebo dočerpání online.

4. Náhrady odvolané výuky – individuální kurzy

Výuka probíhá v každém termínu, pro který byla smluvena. Klient má právo na náhradní lekci v případě, že odvolá účast z vážných důvodů (nemoc, úraz, služební cesta, dovolená) a oznámí tuto skutečnost alespoň 24 hodin předem. Náhradní termín může vést i jiný lektor nebo může proběhnout online. Náhradní lekce musí být vyčerpány do konce aktuálního období (leden/červen). Termín náhradní lekce bude nabídnut maximálně 2x. Pokud Klient odmítne, lekce se považuje za uskutečněnou. Klient může lekci 24 hodin předem zrušit s právem požadování náhrady 1x měsíčně a maximálně 3x za pololetí.

Pokud Klient zaplatil kurzovné na nové pololetí a nastanou závažné skutečnosti, které mu brání kurz dokončit, nemá nárok na vrácení kurzovného. Je však možná dohoda o přesunu 100 % nevyčerpané částky na jiného účastníka určeného klientem nebo dočerpání online.

5. Online lekce v době nepřítomnosti

Pokud účastník kurzu nemůže přijít z důvodu nemoci, je možné požádat o přesun lekce do online prostředí. Informace musí být oznámena alespoň 24 hodin předem, aby mohl Poskytovatel zajistit změnu s lektorem. Online lekce je možná u individuálních, tandemových i skupinových kurzů (pokud se předem domluví celá skupinka). Hybridní výuka (část účastníků ve třídě, část online) není možná.

6. Ostatní ujednání

Poskytovatel zpracovává osobní údaje Klienta pouze pro účely zajištění výuky a v souladu s platnými právními předpisy. Vztahy těmito podmínkami neupravené se řídí občanským zákoníkem č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

7. Informace o zpracování osobních údajů (GDPR)

Vaše osobní údaje zpracováváme, abychom Vám mohli zajistit účast na kurzu a komunikaci v jeho průběhu. Kontaktní údaje využíváme také pro zasílání informací o nových kurzech a akcích. Zasílání obchodních sdělení můžete odmítnout. Bez poskytnutí nezbytných údajů Vám nemůžeme zajistit účast v kurzu. Máte právo na přístup, opravu, výmaz, omezení zpracování, přenositelnost a námitku. Žádosti směřujte na kontaktní údaje Poskytovatele.

Dolejší Pavlína / jednatel
TEL.: 608 111 599
e-mail: info@jazykova-skola-jihlava.cz



VAŠE SPOKOJENOST = NAŠE NEJLEPŠÍ REFERENCE